Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

 

  • CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI
       1 rok
       rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców
 
  • ADRES DO REKLAMACJI
       "BANNERT 2" Klaudia Banert
       Rynek 3
       43-150 Bieruń
       tel: +48 66- 417 639
       e-mail: sklep@bannert.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl